Monday, April 4, 2011

Bulan April bulan mengawan?

Tajuk di atas telah dipetik daripada status Facebook aku yang bertarikh 1/4/11 dan telah mendapat sambutan hangat dengan likes sebanyak 158 dan comments sebanyak 195. Okay tipu.

Sejak aku masuk balik college, aku perasan macam ada yang tak kena. Tibatiba semua dah nak bercinta. Yang dah berpasangan semakin bahagia, yang single dah mula crushing, yang gatal sibuk flirting. Roomate aku pulak wah kemain tau in love. Kalau phone tak berbunyi every 2minutes memang tak sah.

Ugh.

And last weekend boleh pulak aku hang out dengan dua couples yang sedang bahagia, and there was i, sitting alone macam orang paling patetik dalam dunia.

Ugh.

Bosan lah macam ni. I think i shall go boyfriend shopping this weekend. Siapa tahu di mana ada jual boyfriend murah on sale?

4 comments:

Party DIY said...

hahahahhaha jom Nina jom laaa kita pegi boyfriend shopping :D

Anonymous said...

Nak ikut weh.
Anyway Noh, ads nuffnang kauuuuu- mengancam. JUSTIN BIEWBIEW. LOL

Anonymous said...

nk join! kt mne nk beli?
sogo tgh ad sale!!
wahaha

Heynutter said...

wah wah nmpknya ramai nak ikut shopping. haha key, aku tak control ads tu doh. tp sila la click! :)